16e Hikeweekend: Stamproy en Maarheeze, terug met z’n drieën

Stamproy en Maarheeze

Na een hikeweekend zonder Marcel in april, stond mei in het teken van drie als vertrouwd gezelschap: Thijs, Marcel en ik samen op pad. Met Marcel er weer bij, voelde het direct als een compleet avontuur. Drie man sterk, rugzakken vol, kilometers voor de boeg – precies zoals we het graag hebben.

Eerste Stappen, Vertrouwd Ritme

Vanaf de eerste kilometers merkten we meteen waarom deze groep zo goed werkt. Iedereen loopt op zijn eigen tempo, maar we vinden altijd een ritme waarin het soepel verloopt. Soms kletsen we volop, dan weer lopen we in stilte en genieten we van de natuur om ons heen.

De route was prachtig: afwisselende bospaden, open heidevelden en wat steilere stukken die de benen goed op de proef stelden. Het was een perfecte mix van ontspanning en uitdaging, waarbij we elkaar motiveerden om net dat beetje extra te geven.

Marcel Terug in de Groep

Marcel erbij betekende meteen een andere dynamiek. Waar Thijs en ik inmiddels een vast duo zijn geworden, brengt een derde persoon altijd nieuwe energie en verhalen met zich mee. Marcel had duidelijk zin in het weekend en stapte met frisse motivatie door het landschap. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk en zorgde voor extra goede sfeer onderweg.

We deelden sterke verhalen van eerdere hikes, lachten om oude blunders en maakten plannen voor toekomstige tochten. Dat is het mooie aan deze weekenden: het draait niet alleen om het lopen, maar ook om de herinneringen die je onderweg maakt.

Kilometers, Uitzichten en Teamgevoel

Sommige stukken van de hike waren pittig, vooral de langere klimmen waarbij de benen echt begonnen te protesteren. Maar samen kom je altijd verder. Het is die onderlinge steun die ervoor zorgt dat je doorzet, dat je net even die extra stap zet en uiteindelijk samen op de top staat.

Halverwege de route vonden we een perfecte plek om even uit te rusten, wat te eten en gewoon te genieten van de stilte om ons heen. De natuur gaf ons alles wat we nodig hadden: frisse lucht, ruimte en een gevoel van vrijheid.

Een Weekend dat Naar Meer Smaakt

Dit hikeweekend bewees weer hoe goed het voelt om met z’n drieën op pad te zijn. Waar het vorige maand vooral draaide om rust en reflectie, was dit weekend gevuld met energie en teamspirit. Een perfecte afwisseling die ons extra motiveerde om dit vaker te doen.

De conclusie? Dit smaakt naar meer! Op naar de volgende tocht, met nog meer kilometers, nog meer avonturen en nog meer mooie herinneringen.

Hieronder zie je de (gpx) routes. Als je dat wil, kan je de routes via Komoot ook eens gebruiken.

Je bent hier: » Home » Blog » Avonturen » Hikeweekend Mei 2022 Stamproy en Maarheeze
Categorieën
Archief

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Limburgse Whisky Okshoof 12

Vol van smaak, geur en kleur

Nu bij de betere Limburgse slijter!

Bericht van onze sponsor Veldman Stokerij
Limburgse Whisky Okshoof 12

Aanmelden Rider DGR Venlo 2025

Meld je aan om op zondag 18 mei mee te rijden met DGR Venlo 2025. Je betaalt een onkostenvergoeding van €15.

Het is helaas niet meer mogelijk om te reserveren voor het eten bij de aanwezige frietkraam. Vraag eventueel op de dag zelf bij Veldman Stokerij of er nog plaats is (€15 pp).

Na je aanmelding sturen we je automatisch door naar de DGR website. Daar moet je ook nog een account aanmaken (gratis).

Zo blijf je op de hoogte en kan je geld inzamelen voor het goede doel. Bedankt voor je aanmelding en tot 18 mei!

Ja, ik eet mee bij de frietkraam!

18 mei van 17:00 tot 18:00 – Onbeperkt eten bij de aanwezige frietkraam. €15 per persoon incl. 2 drankbonnen voor de bar van Veldman Stokerij. Aanmelden voor 1 mei!

Na de aanmelding ontvang je een email met een betaallink en instructies. Tot 18 mei!

Aanmelden Rider DGR Venlo 2025

Meld je aan om op zondag 18 mei mee te rijden met DGR Venlo 2025. Je betaalt een onkostenvergoeding van €15.

Voor €15 extra kan je reserveren om na de rit 1 uur onbeperkt te eten bij de aanwezige frietkraam. Incl. 2 drankbonnen (bar van Veldman Stokerij).

Als Rider ben je aansluitend op de rit ook van harte welkom op de Riders After Party. Daar zal ook een mobiele frietkraam aanwezig zijn. Voor €15 krijg je 2 drankbonnen (voor de bar van Veldman Stokerij) en eet je onbeperkt zolang de frituurpan aan staat (1 uur).

Na je aanmelding sturen we je automatisch door naar de DGR website. Daar moet je ook nog een account aanmaken (gratis).

Zo blijf je op de hoogte en kan je geld inzamelen voor het goede doel. Bedankt voor je aanmelding en tot 18 mei!

Gelukt! Bedankt en je hoort snel van me!

Mvg Ynze Aerdts

Meld je aan als held

Word sponsor en draag bij aan mijn avonturen, DGR Venlo of Moon Bikes & Coffee.

Vermeld hieronder s.v.p. je gegevens. Bij stap 2 vragen we wat je wil bijdragen.

Vermeld hieronder s.v.p. wat je wil bijdragen. We zullen spoedig contact met je opnemen om e.e.a. te bespreken. Tot snel!

Selecteer meerdere items door de Ctrl of Shift toets in te drukken tijdens het klikken

Meld je aan als held

Word vrijwilliger voor DGR Venlo of Moon Bikes & Coffee.

Vul hieronder je gegevens in. Bij stap 2 vragen we wat je kan en wil doen.